Ola! Utilizamos cookies propias e de terceiros para analizar o uso desta web e mellorar a túa experiencia de navegación. Ao continuar navegando entendemos que aceptas a nosa política de cookies.

   Saber máis - Aceptar.
en
es
gl

Fusionamos os nosos coñecementos en Organización de Empresas e Comercialización e Investigación de Mercados para afondar en áreas de interese clave que teñen un impacto directo na nosa sociedade e economía.

Centramos a nosa atención na innovación, a sostibilidade e a igualdade de oportunidades entre mulleres e homes, creando investigacións que axudan a guiar as transformacións prioritarias na economía e no tecido empresarial. As nosas liñas de investigación abordan temáticas tan relevantes como a economía dixital, a economía colaborativa e a internacional.

 

A nosa investigación céntrase en tres áreas principais

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

Dirección e xestión de persoas

Dirección e xestión de persoas: Analizamos a innovación, a responsabilidade social, a igualdade de oportunidades e a sustentabilidade na xestión de persoas. O noso obxectivo é mellorar as prácticas de xestión e promover un ambiente de traballo máis equitativo e sostible.

Dirección de márketing

Enfocámonos no marketing dixital, a xestión comercial e a dirección de equipos de vendas, e o marketing internacional. Traballamos para entender cómo as estratexias de marketing poden ser utilizadas para impulsar a economía e promover a sustentabilidade.

Economía social

Estudiamos o impacto e a influencia da economía social en Galicia, e a súa relación coa igualdade de oportunidades e o emprendemento. O noso obxectivo é entender cómo as organizacións e os emprendedores poden contribuír á economía social e promover un maior equilibrio socioeconómico.

Liñas de investigación

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar
Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar
  • Influencia das novas tecnoloxías na cadea de subministración e a economía colaborativa.
  • Influencia das novas tecnoloxías no comportamento do consumidor e na dirección de marketing da empresa.
  • Influencia dos recursos e capacidades da empresa na dirección estratéxica da empresa internacional.
  • Influencia dos valores persoais e culturais na dirección estratéxica da empresa internacional e no comportamento do consumidor.
  • Neuromarketing e marketing experiencial.

DIRECCIÓN E XESTIÓN DE PERSOAS

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

.

  • Xestión de persoas e innovación.
  • Liderado, actitudes e comportamentos nas organizacións.
  • Xestión internacional de persoas: asignación internacionais e expatriación.
  • Responsabilidade social.
  • Xestión da igualdade de oportunidades: desenvolvemento de carreira profesional, xestión da conciliación da vida persoal, familiar e laboral, igualdade salarial, perspectiva de xénero no deseño de políticas públicas e estratexias empresariais.
  • Recursos humanos e sustentabilidade.

 

 

DIRECCIÓN DE MARKETING

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

.

  • Marketing dixital.
  • Influencia das novas tecnoloxías no comportamento do consumidor e na dirección de marketing da empresa.
  • Influencia das novas tecnoloxías na cadea de subministración e a economía colaborativa.
  • Neuromarketing e marketing experiencial.
  • Xestión comercial e dirección de equipos de vendas.
  • Marketing internacional:
    • Influencia dos recursos e capacidades da empresa na dirección estratéxica da empresa internacional.
    • Influencia dos valores persoais e culturais na dirección estratéxica da empresa internacional.

 

 

ECONOMÍA SOCIAL

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

.

  • Influencia e impacto da Economía Social en Galicia.
  • Relacións entre a Economía Social e o emprego / autoemprego de calidade.
  • Implicación da Economía Social para a igualdade de oportunidades.
  • Emprendemento na Economía Social.
  • Análise económica, financiera e fiscal da Economía Social.
  • Monetización do valor social.